Pre správne fungovanie internetových stránok si nainštalujte Flash.

Reklamační řád
Reality Holding +
silný realitní holding

Reklamační řád

  1. V případě jakékoliv stížnosti je nutno podat stížnost v písemné formě, abychom se jako společnost mohli opět písemně vyjádřit k dané problematice.
  2. Písemná stížnost nebo žádost klienta se podává jednotným systémem, a to kontaktním formulářem, který je součástí této stránky na konci daného textu - kontaktní formulář.
  3. V případě, že nebyla vaše stížnost zpracována nejpozději do 7 dnů a neobdrželi jste písemnou odpověď, využijte služby našeho profesionálního callcentra a obraťte se na nás telefonicky
    – v co nejkratším termínu sjednáme nápravu.
  4. Síť Reality holding + si vyhrazuje právo posoudit, zda klient jedná v souladu s etickými pravidly nebo je hrubě porušuje.
  5. V případě vrácení poplatků je postup jednotný, a to oficiální zaslání na centrálu společnosti. My se vám pokusíme zajistit co nejkratší řešení vzniklé situace.

Kontaktní formulář pro podání reklamace





  • Pro odeslání formuláře musíte vyplnit všechna pole.
Klientská zóna   RH portál   vstup JUNIOR   Webmail 1   Webmail 2 Kontaktní formulář

© 2018 Reality holding plus s.r.o. - Ochrana osobních údajů